Prace magisterskie i licencjackie

PlikOpisRozmiar
Pobierz plik (Biofeedback - praca mgr Dominika Raudzis.pdf)PobierzBiofeedback1639 Kb
Pobierz plik (praca_mgr8.pdf)PobierzDolegliwości bólowe stawów kończyn dolnych w aspekcie aktywności ruchowej617 Kb
Pobierz plik (jakosc zycia w paraplegii.pdf)PobierzJakość życia w paraplegii959 Kb
Pobierz plik (postępowanie rehabilitacyjne po uszkodzeniach rdzenia kręgowego.pdf)PobierzPostępowanie rehabilitacyjne po uszkodzeniu rdzenia kręgowego1004 Kb
Pobierz plik (REHABILITACJA PO URAZOWYM USZKODZENIU RDZENIA KRĘGOWEGO NA POZIOMIE C7..pdf)PobierzRehabilitacja po urazowym uszkodzeniu rdzenia kręgowego na poziomie C7629 Kb
Pobierz plik (praca_mgr2.pdf)PobierzRodzaje i częstość występowania urazów w grach zespołowych248 Kb
Pobierz plik (praca_mgr7.pdf)PobierzStyl życia a zespoły bólowe kręgosłupa3066 Kb
Pobierz plik (wczesna_fizjoterapia_oddechowa_u_niemowlat_po_korekcji_wad_wrodzonych_serca.pdf)PobierzWczesna fizjoterapia oddechowa u niemowląt po korekcjach wad wrodzonych serca586 Kb
Pobierz plik (Wiedza_studentow_kierunkow_medycznych_na_temat_aktywnosci_sportowej_osob_ni~.pdf)PobierzWiedza studentów kierunków medycznych na temat aktywności sportowej osób niepełnosprawnych280 Kb
Pobierz plik (Wodolecznictwo_w_profilaktyce_i_terapii.pdf)PobierzWodolecznictwo wprofilaktyce i terapii160 Kb
Pobierz plik (cała praca pdf.pdf)PobierzWpływ dysocjacji na rozwój motoryczny dziecka i sposoby jej doskonalenia2235 Kb
Pobierz plik (praca mgr.pdf)PobierzWpływ uszkodzenia m.nadgrzebieniowego na stabilność i mobilność obręczy barkowej2378 Kb